Geomatic – data til erhverv og forretning
Har du en virksomhed, der er afhængig af data, eller leder du efter nogle bestemte data til at komme videre med dit projekt? Så bør du tage et kig på, hvad Geomatic kan tilbyde.
Geomatic er et nordisk data- og analysehus med speciale i data science og data management. Her arbejder man tæt på sine kunder for at hjælpe med at finde de rette data, trends og signifikante indsigter, der gør, at man bliver i stand til at træffe de rigtige forretningsmæssige beslutninger. Uanset om din organisation er stor, lille, moden, start-up, lokal eller multinational, kan Geomatic hjælpe dig med at finde det data, der bidrager med den viden, du har brug for for at træffe de rigtige beslutninger. Ved at blende kundernes interne data med Geomatic tredjepartsdata kommer du til at se hele billedet, og gennem prædiktiv modellering, algoritmer og meget andet kan man få svar på vigtige spørgsmål for din forretning.
Hvis dette lyder som noget for dig, så finder du her mere information om Geomatic.
Det store udvalg af data fra Geomatic
Hos Geomatic tilbyder man både data lake, der rummer mere end 800 tredjepartsdata – strukturerede, i høj kvalitet og GDPR-compliant. Derudover har man et team af data scientists, som producerer machine learning-drevne analyser og predictive analytics faciliteter high-end business AI. Hos Geomatic har man også et team af SMEs, som tilbyder ekspertviden om data, analyse, dataetik og -lovgivning og faciliteter til din data-rejse. Der er altså masser, som du kan bruge til din virksomhed. Geomatic rådgiver om hele processen fra dataindsamling, validering, strukturering, analyse, segmentering og operationalisering af data.
Data fungerer til alle brancher
Der er fordele ved at bruge data og AI i alle brancher. Eksempelvis kan man under forsikringsbranchen have fokus på kundesegmentering, insurance risk samt markerting i form af planlægning, markedssegmentering og respons. I bank og finas branchen kan man også tilføje finansiel risk management, som bl.a. indebærer svindel og adfærdsrisiko. Du kan også få disse mange punkter ind under ejendomsbranchen, retailbranchen og mange andre brancher. Det er altså ligegyldigt, hvilken branche du arbejder i. Du kan med garanti finde noget data, som du kan bruge til at øge væksten og forbedre din virksomhed.